tisdag 26 februari 2013

Dag 10- Det här hade jag på mig i dag.

I bland så tänker jag efter och tar en liten bild på mig själv. Och jag har ju lovat att visa mig vad jag har på mig på dagarna. Även fast jag känner mig som ett fån när jag står där och försöker se "normal" ut i spegeln. Men här har ni mig. Ett stycke tjockis som gör sitt bästa för att hitta saker som kan fungera i garderoben. När man går upp tio kilo så är det inte riktigt så lätt att bara klä på sig det man brukar men jag har hittills varit så pass uppfinningsrik att jag skonat omgivningen från min nakna(likbleka) uppenbarelse.
Tack gode gud för det.



skjorta/hm, linne/hm mama, byxor/hm mama, bh/glammom

En väldigt enkelriktad outfit om man kikar till märket på kläderna men vissa dagar blir det uppenbarligen så. Huvudsaken i dagsläget är att det är bekvämt, inte klämmer någonstans och ser okej ut. Jag har inte riktigt landat i förändringen som min kropp genomgår och känner mig väldigt lätt som en klumpeduns i stället för otroligt vacker som vore det enda rätta när man är gravid. 
Men här har ni mig. I kläder. I vecka 32. 

Och vi har nu tagit oss en dag till på min utmaning.

1 kommentar:

  1. åh vilken snygg skjorta...gillas absolut...å vilken härlig kula du fått...ja den ska du absolut glädjas å vara stolt över...guldklimp =)

    Ja du i andra chansen vill jag att Robin Stjernberg och Martin Rolinski ska gå vidare och sen vill jag att Martin ska vinna...gillar ju den killen skarpt =)

    Kramar =)

    SvaraRadera