onsdag 6 februari 2013

Att ta chansen att vinna finfina priser!!

Jag deltar lite titt som tätt i tävlingar på diverse bloggar och nu är det faktiskt ett tag sedan men så tänkte jag faktiskt tipsa om två tävlingar som jag själv deltar i...ni hittar dem inne hos söta Emma som har bloggen På smällen och som jag följt under en tid nu...
Ska bli sååå spännande och se när hennes bebis kikar ut
då det är lite mer än en månad tidigare än för oss...

Den första tävlingen som jag deltar i är på min favorit mamashop GlamMom där man kan vinna ett presentkort på 500 kronor. Tävlingen pågår fram till och med den 8 februari 20:00 och ni hittar den om Ni klickar HÄR.


Sedan har Emma en till finfin tävling som jag också deltar i...där kan man vinna en skötväska från märket JuJuBe i samarbete med LillaBebben
Denna tävlingen pågår fram till och med 15 februari 20:00 och finns HÄR.


Ja, men vad säger man.
Finfina tävlingar och jag hoppas såklart att jag kammar hem båda två.
Vore så skoj att få lite snyggt till sig själv så här under tredje trimestern när man känner sig mindre glammig och en väska till vagnen har vi inte enats om någon ännu. Men om jag vinner en så ligger väl valet hos mig, hihi...

Nu håller jag tummarna!
Hårt! Hårdare! Hårdast!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar